poniedziałek, 8 września 2014

Nowe nabytki



Andrzej Sapkowski "Narrenturm" - bo mam pozostałe dwie części trylogii, a tej mi brakowało.
Elżbieta Cherezińska "Niewidzialna korona" - bo jej poprzednie książki mi się podobały i liczę, że dowiem się, jak to z Łokietkiem było.
Sir Arthur Conan Doyle "Sherlock Holmes. The Complete Stories", zawiera wszystkie powieści i opowiadania o słynnym detektywie - jako materiał referencyjny i awaryjna lektura na długie zimowe wieczory.
Ford Madox Ford "The Good Soldier" - bo odkryłam, że to był świetny pisarz.
Ewa Winnicka "Londyńczycy" - bo od dawna chciałam przeczytać.
Jane Austen "Persuasion" - bo tylko tej książki mi brakowało do skompletowania dorobku pisarki.
Jane Austen "Opactwo Northanger" - bo nie miałam żadnej powieści Austen po polsku.
Anna Przedpełska-Trzeciakowska "Jane Austen i jej racjonalne romanse" - bo wypada mi przeczytać (i mieć), jako fance Jane Austen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.